مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن  سفری کنیم به آینده ، تعداد پباده سازی نرم افزار موبایلدر عالم قابل مقیاس با قبل وجود ندارد ، اپ های گوشی عالم را تصرف کرده اند و دیگر کسی وجود ندارد که از مزیت های نرم افزار ها نداند و دست‌کم سی نرم افزار نصب نکرده باشد .سهم شما در‌این بازار چه است ؟ آیا در آینده طریق های سنتی پاسخگو می باشند ؟آیا در‌این روز ها هنوز اپلیکیشنی برای کسب و عمل خویش پباده سازی نکرده اید ؟

 

مزیت های رقابتی کسب و کارهایی که نرم افزار دارا هستند نسبت به مابقی چه است؟

پیرو مقاله با ما همدم باشید.

در دسترس بودند در هر عصر

دکان آمازون را در لحاظ بگیرید ، اشخاص برای خرید از آمازون چه‌طور کار می کنند ؟آمازون به طور سراسری و در همگی جای عالم جنس و سرویس ها ارائه می دهد .به عنوان مثال درصورتی که فردی در کشور‌ایران بود ، آیا می بایست تا کمپانی آمازون هجرت نماید ، روادید بگیرد و یا این که در حالتی‌که تنها تنها قصد مشاهده تولید ها را داشت می بایست تا آنجا مسافرت نماید؟ نه اینگونه وجود ندارد اشخاص می توانند از مرورگرهای اینترنتی به کارگیری نمایند و هر مکان در هر مکانی که دسترسی به وب داشته اند ، به دکان آمازون متصل می شوند و تولیدها را می بینند و آن گاه خرید می نمایند.

 

ولی نرم افزار از تارنما نیز ریلکس خیس میباشد .یوزرها می توانند به طور استوار خیس و قابل اطمینان خیس به مغازه شما دسترسی داشته باشند. حتی طبق آمار هایی که کمپانی پدیده تجارت انجام داده میباشد، درصد فروش ،نرم افزار دکان های آنلاین نسبت به فروش از روش وبسایت به نسبت بالایی طولانی تر میباشد.

احساس تجربه کاربری بهتر

یوزرها با نرم افزار های تلفن همراه بهتر می‌توانند تعامل داشته باشند تا وب سایت و دیگر بستر ها .در صورتیکه استفاده کننده برای شما اهمیت دارااست پس مسلما به تاءمل پباده سازی نرم افزار گوشی باشید.در صورتی برنامه بلند مدتی برای یوزرها خویش و کسب و کارتان دارید ، داشتن یک نرم افزار اندروید لازمه عمل شماست.

بروزرسانی آنی

داده ها باطن مقر داده تان را براحتی می‌توانید بروزرسانی و دستکاری فرمائید .می توانید به طور آنی تخفیفات ویژه اعمال نمایید و یا این که فستیوال های فروش ویژه را داشته باشید.

 

شما دو شیوه برای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه دارید:

۱- سپردن پروژه پباده سازی نرم افزار به کمپانی برنامه نویسی

۲-یادگیری برنامه نویسی به طور ماهر و برنامه نویسی پروژه به وسیله خودتان

 

که ما در کمپانی پدیده تجارت هر دو خدمت را ارائه می‌دهیم .شما می توانید بعد از یک عصر یادگرفتن در کمپانی پدیده نرم افزار خویش را بسازید .که ما سفارش می‌کنیم در حالتی‌که وقت کافی دارید خودتان یادگرفتن ملاحظه کنید و خودتان ایده کسب و کارتان را به اپلکیشین گوشی تبدیل فرمایید.در شرایطی‌که نمیدانید چه طور می‌توانید این عمل را انجام دهید ما به شما فراگیری می‌دهیم .همه مطالبی که از طرف ما به شما یادگرفتن داده می‌گردد طبق مراد و ایده شما بوده و حتی ما می توانیم به طور تماما ماهر و در سطح ها بالاتری به شما فراگیری دهیم.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: